از آنجا که در سال جدیدی حضور داریم، باید انتخاب هایمان بروز و جدید باشند. در این مقاله سعی داریم بهترین عطرهای مردانه که در سال 2024، جز محبوب ترین و درواقع بهترین هستند را به شما عزیزان معرفی کنیم، این ادکلن ها هیچ رقیبی به غیر از خود ندارند و میتوانند بدون هیچ تردیدی جز انتخاب ها و خرید های شما باشن. در ادامه به معرفی 7 ادکلن قدرتمند و جذاب مردانه میپردازیم، با ما همراه باشید.

 

 

ساواج دیور

 

 

دیور ساواج Dior Sauvage

 

دیور ساواج ادکلن معرفی شده توسط Chiristion Dior Cologne میباشد که در سال 2015 روانه بازار های دنیا شد. یک ادکلن خنک و تند، که میتواند قدرت قدم زدن در طبیعت را در زیر ماه، هنگام تاریکی شب به مردان بدهد. دیور ساواج میتواند جز بهترین انتخاب ها، برای کامل کردن استایل های مردانه آقایان شیک پوش باشد، جذابیتی که این ادکلن به وجود و استایل شما القا میکند، باعث میشود هر زنی شیفته شما بشود و در مجالس و اجتماعات، همیشه جذاب و قدرتمند به نظر برسید.
در نت اولیه این ادکلن از روایح عناصری مانند ترنج و فلفل استفاده شده است، و در نت میانی این ادکلنن عجیب و خوشبو، ازنعناع هندی، اسطوخودوس، خس خس، شمعدانی، لامی، فلفل صورتی، فلفل سیچوان استفاده شده است. و اما در نمایش آخر این ادکلن، سدر، لابدانیوم، آمبروکسان خودنمایی خود را به پایان میرسانند و یک پایان پیچیده و خوش بو از خود به یادگار میگذارند.

 

 

ادکلن بلوشنل

بلو شانل Blue Chanel

 

بلوشنل توسط کمپانی اصالتا فرانسوی Chanel، در سال 2010، با غلظت ادوپرفیوم روانه بازار شد. شنل با نام ادکلن آبی، یک طبع خنک و بوی تند، به همراه ماندگاری بسیار بالا، ترکیبی قدرتمند، دارک و پیچیده را برای مردان کلاسیک پوش، و کاریزماتیک رقم زده است که میتوان در مجالس و مناسبت های رسمی،‌ قدرت و حضور اجتماعی را استوار تر سازد. عطر بلوشنل با گروه بویایی چوبی، میتواند برای فصل بهار و زمان عید دیدنی، گزینه بسیار مناسبی باشد. نت اولیه این ادوپرفیوم از گریپ فروت، لیمو، پرتقال، نعناع، جوز و فلفل قرمز تشکیل شده است، در نت میانی نیز شاهد حضور گل یاس، زنجبیل، درخت سدر و درخت خس خس هستیم. همچنین در نت آخر رزین لبدانوم، رزین کندر هندی، درخت بچولی و چوب صندل شامل پایان دادن به حضور این روایح هستند.

پیشنهاد مطالعه  ادکلن بهتره یا عطر (بررسی کامل)

 

 

ادکلن کرید اونتوس

اونتوس کرید Aventus Creed

اونتوس کرید جز محبوب ترین عطرهای برند کرید میباشد که در سال 2011 به بازار معرفی شد. این ادکلن سلطنتی و بینهایت جذاب، با ماندگاری پیچیده و بسیار طولانی، میتواند کاملا مناسب استایل های شیک و کلاسیک در مردان جوان و میانسال باشد، ترکیبی که این ادکلن با استایل و شخصیت شما رقم میزند، ممکن بهترین حضور ممکن را در کل دنیا رقم بزند، طوری که تمام زنان و مردان جذب شما خواهند شد، و از معاشرت و صحبت کردن در اجتماعات، با شما سیر نخواهند شد. این ادکلن فرانسوی دارای پارادوکس عجیبی در خود است، طوری که در عین شادابی و وقار، ابهت و قدرت خود را نیز حفظ میکند.

نت های اولیه : ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه، آناناس

نت های میانی : رز، نعناع هندی، یاس، چوب درخت قان

نت های پایانی : مشک، وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر

 

 

ادکلن تام فورد

تام فور نرولی پورتوفینو

 

این ادکلن بسیار جذاب مردانه، که برای زنان نیز مناسب است، توسط برند تام فورد در سال 2011 به بازار های دنیا عرضه شد. این ادکلن خنک و تند، برای فصول بهار و تابستان میتواند انتخاب بینظیری باشد و با گروه بویایی مرکباتی، میتواند گرما و آفتاب را به آغوش بگیرد و ترکیبی جذاب و دلنشین ایجاد کند.این ادکلن در سال 2011، جز کاندیدای بهترین عطر جهان انتخاب شد و با داشتن روغن هسته انگور، روغن هسته خرما و روغن زیتون، علاوه بر روایح مطلوب و دلنشین، خاصیت گیاهی و درمانی نیز دارد. این ادکلن با قرار گرفتن در دسته عطرهای ادوپرفیوم، ماندگاری و پخش بوی کاملا قدرتمند و زیادی دارد، که برای استفاده های روزمره و نیمه رسمی، قدم زنی های دوستانه در شهر، انتخاب کاملا به جا و مناسبی است.

پیشنهاد مطالعه  معرفی 10 ادکلن پرطرفدار زنانه

نت های اولیه : نارنج، لیمو ترش، اسطوخودوس، رزماری، رزماری، نارنگی ماندارین

نت های میانی : بهارنارنج، شکوفه پرتقال، یاس

نت های پایانی : گل ختی، سنبل ختایی، کهربا

 

 

ادکلن تام فور

دیور هوم اینتنس

 

یک ادکلن کاملا پیچیده و جذاب، که توسط خالق هنرمندش یعنی فرانسوا دماشی طراحی شده است و توسط برند دیور هوم، در سال 2007 وارد بازار های جهانی شد. این ادکلن در روایح خود، حضور گل ها و ادویه جات را پررنگ تر کرده، و با طراحی و اسانس منحصر به فرد خود، احساس سلطنتی بودن و اشرافی بودن را به کاربران منتقل میکند. این ادوپرفیوم، روایح هوس انگیز و جذابی را از خود ساطع میکند که برای آقایان جوان و شیک پوش، میتواند بهترین گزینه ممکن باشد. یک ادکلن ادوپرفیوم با طبع گرم و جز دسته بویایی چوبی گلی، میتواند هر زن جذابی را محو و شیفته استایل شما کند و در مراسمات و مهمانی ها، حضور اجتماعی شما را به میزان مناسبی رعایت کند. با استفاده از این ادکلن، همیشه روزهای خوب را برای خود رقم بزنید.

نت های اولیه : گل زنبق، اسطوخودوس

نت های میانی : کهربا، وانیل

نت های پایانی : گیاه مشک مالو، درخت سدر، درخت خس خس

 

ادکلن زرجوف

یودن-یودین زرجوف مردانه

 

ادکلن یودن، یک پرفیوم کاملا تلخ و تند میباشد که از برند ایتالیایی زرجوف، در سال 2009 به بازار معرفی شد. این ادکلن با غلظت پرفیوم خود، از پخش بو و ماندگاری بالایی برخوردار است و قدرت حضور آن آنقدر بالا است که اگر به صورت کاملا عادی وارد یک جمع بشوید، همه متوجه حضور شما خواهند شد. این ادکلن دارای یک طبع معتدل و طعم تلخ و ملایم میباشد که از دسته گروه آروماتیک تند به حساب میاید. این ادکلن جذاب و ایتالیایی، برای آن دسته از آقایانی مناسب است که عاشق ادکلن های تند و تلخ هستند، ولی سنگینی عطر نیز باعث سردرد آنها میشود؛ ملایمت این عطر به همراه تندی و تلخی، باعث میشود بوی آن شما را اذیت نکند.

پیشنهاد مطالعه  10 تا از بهترین ادکلن های زنانه مناسب فصل پاییز

نت های اولیه : لیمو ترش، گریپ فروت، مرکبات

نت های میانی : رز، چوب صندل، چوب گایاک، رام ( نوشیدنی )

نت های پایانی : مشک، وانیل، عنبر، قهوه

 

 

ادکلن نارکوس

فور هیم بلو نویر – نارسیسو رودریگز

 

یک ادکلن پیچیده که رمز و راز مردانگی را درون خود جای میدهد. نارسیسو رودریگز در سال 2022 توانست ادکلنی کاملا جذاب و سرمستانه با نام فور هیم بلو نویر به بازار عرضه کند و بتواند انتخاب دیگری را برای آقایان رقم بزند. این عطر به صورت اسرار آمیز و جسورانه، با به کارگیری نت های زنبق و جلوه های هوس انگیز مشک و نت های سرمست کننده چوبی، میتواند ظرافت های مردانه را با تجدید نظر به همگان نشان دهد. این ادکلن برای آقایان جوان و شیک پوش مناسب بوده و با قرار گرفتن در دسته گروه بویایی چوبی گلی، جلوه های حسی را تحریک کند و شکوه را به وجود آورد. نت های این ادکلن، هرکدام بخش ویژه‌ای را از طبیعت شامل میشوند که باعث شده تمام طبیعت در این ادکلن حضور داشته باشد.

نت های اولیه : ترنج، نارنگی ماندارین، هل، سرو

نت های میانی : مشک، زنبق، جیر

نت های پایانی : دانه تونکا، خس خس، سدر، چوب صندل سفید، چرم

 

 

امیدواریم بتوانید با خرید بهترین ادکلن های مردانه در سال 2024، استایل خود را همیشه به روز و قدرتمند نگه دارید، و در مجالس و اجتماعات، شخصیت و غرور مردانه خود را به همراه این روایح جذاب حفظ بفرمایید.