اشخاص مختلف هميشه براي انتخاب ادکلن مورد نظر خود دچار مشکلاتي از قبيل موارد زير مي باشند:

  • عدم آشنايي با تنوع محصولات.
  • عدم انتخاب درست به علت عدم امکان بررسي تمامي محصولات در يکجا.
  • عدم دسترسي به اطلاعات مناسب جهت يک انتخاب خوب .
  • مشکل در يافتن مراکز خريد مناسب و عدم اعتماد كافي به برخي مراكز خريد از جهت قيمت ، اصل بودن محصولات ، و اطلاعات ارائه شده براي خريد .
  • کمبود زمان براي بررسي، انتخاب و خريد محصولاتي که متناسب با سليقه ي آنان باشد .

به اين دلايل وجود وب سايتي که به بررسي کارشناسانه و صادقانه اين محصولات بپردازد و آن را در اختيار عموم  قرار دهد ضروري است.

سايت عطر مرکزی با توکل بر خدا و پس از بررسی‌ها و تلاش‌های بسیار در زمينه ي عطر و ادکلن کار خود را آغاز کرد و اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را در خدمت مردم عزيز ايران قرار داد .

فروشگاه اینترنتی عطر مرکزی به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه و معتبرترین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن و دارای اینماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت با استفاده از تجربیات چند ساله در بازار عطر و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال مردانه و زنانه با بهترین قیمت در سطح کشور کار فعالیت می نماید.

تخصص فروشگاه عطر مرکزی فروش ادکلن های اورجینال و شرکتی و همچنین اسانس های عطر گرمی است و به دنبال جذب مشتریان خاص از اقصی نقاط ایران است. تیم عطر مرکزی همگی از کسانی هستند که به عطر عشق می ورزند و همواره شعار ما در مجموعه عطر مرکزی این بوده است:

زرق و برق فقط طلا نیست!

مجموعه عطر مرکزی همچنین برترین های سال را از نظر مصرف کنندگان و منتقدان مورد بررسی قرار می دهد. بنابراین هنگام خرید ادکلن اصل و اورجینال شما مطمئن هستید که آگاهی کامل و بهترین قیمت را در اختیار دارید.

عطر مرکزی دسترسی شبانه روزی و ارائه انواع عطر و ادکلن اصل زنانه و مردانه از برندهای مختلف روز دنیا را برای شما عزیزان تسهیل نموده و به شما  امکان داده که با قیمت هایی بدون رقیب و به شکل سراسری ادکلن مورد نیاز خود را در هر نقطه از میهن عزیزمان ایران، به راحتی دریافت نمایید.

در این فروشگاه فقط عطر و ادکلن اصلی از برندهای معتبر به فروش میرسد و برندهای فیک بفروش نمی رسد. و از آنجا که هر چقدر در زمینه خرید ادکلن اصل و اورجینال متبحر باشیم باز این امکان هست که هنگام خرید فرق بین ادکلن اصل و اورجینال با  تقلبی و فیک را متوجه نشویم لذا بهترین راه حل برای این موضوع خرید از فروشگاههای تخصصی معتبر است.

اکنون پس از سال‌ها حضور در بستر اینترنت و کسب تجربه در ارتباط با کاربران و مشتریان متنوع از طیف‌های مختلف جامعه، سعی ما بر این بوده  که خدمات سایت را بهبود بخشیده و رضایت بیشتر کاربران را کسب نماییم.

آنچه در سايت عطر مرکزی به دنبال آن بوده‌ایم ارتباط مؤثر با کاربران ، ایجاد بستر برای ارتباط تخصصی کاربران با یکدیگر است .

هدف و اميد اصلي ما در اين فعاليت، حرکت در مسیر رضایت کاربران و جهت دهی به آنها در مسیر فرآیند انتخاب ادکلن مورد نیازشان مبتنی بر سلیقه آنهاست . امید است که شما عزیزان ما را در این راه یاری کنید .