ادکلن لالیک لی پارفوم (لالیک قرمز) | Lalique Le Parfum

فروشنده
محمدرضا طیبی
ضمانت اصالت کالا
7 روز گارانتی بازگشت وجه

7 در انبار

ارسال توسط عطر مرکزی
2,611,000 تومان

7 در انبار

- +

توضیحات

عطر لالیک لی پارفوم ( لالیک قرمز )

لالیک لی پارفوم یک ادکلن با طبع گرم و خوراک روز های سرد سال است که نمادی از خانم های برونگرا و خون گرم است که همه از معاشرت و صحبت کردن با او لذت میبرند. این ادکلن با رایحه شیرین و گرم در بازار موجود است و برای موقعیت های آکادمیک، جلسات اداری و مهمانی های رسمی قابل استفاده است. لالیک لی پارفوم در دسته عطرهایی با روایح شرقی قرار گرفته و برای خانم هایی مناسب است که دوست دارند بقیه را به خود جذب کنند و احساس دلگرمی و شیرینی را به آنها انتقال دهند. میتوانید در روزهایی که سرما و خشکی همه جا را فرا گرفته، شیرین و گرم به نظر برسید، فقط کافی است این ادکلن را تهیه کنید.

 

نت ها و روایح

یک ادکلن وانیلی و آروماتیک که در نت اولیه خود از برگبوی غرب هند، برگاموت و فلفل قرمز شیرین استفاده میکند. یه ترکیب شرقی با روایح ترکیبی مختلف که همگی درتلاشند یک اثر گرم و شیرین برجای بگذارند. وقتی کمی از اولین اسپری بگذرد، نت های میانی نمایش خود را شروع میکنند. ترکیبی که از بادام، گل آفتاب پرست و گل یاس تشکیل شده است. نت آخر هم با نعناع هندی، وانیل، چوب صندل و دانه تونکا به پایان میرسد.

  • نت اولیه: فلفل قرمز شیرین،ترنج،برگ بوی هندی
  • نت میانی: یاس،آفتاب پرست
  • نت پایه: وانیل،نعناع هندی،چوب صندل،دانه تونکا

قیمت ادکلن لالیک قرمز

شما دوستان و همراهان عزیز می توانید ادکلن لالیک لی پارفوم (لالیک قرمز) اصل را با تضمین بهترین قیمت و کیفیت از گالری عطر مرکزی تهیه بفرمایید.

خرید ادکلن لالیک لی پارفوم(لالیک قرمز)

گالری عطر مرکزی این اطمینان را به شما خریداران عزیز می دهد که همواره محصولات اورجینال را به شما تقدیم نماید.

شما دوستان و همراهان عزیز می توانید این عطر بینظیر را با تضمین اصالت کالا و بازگشت وجه بدون قید و شرط را از ما تهیه بفرمایید.

فروشگاه عطر مرکزی از شما درخواست دارد اگر از این محصول استفاده کرده اید،نظرات خود را در قسمت نظرات آن محصول وارد کنید تا دیگر عزیزان بتوانند با استفاده از تجربه ی شما انتخاب راحت و بهتری داشته باشند. در فروشگاه عطر مرکزی به دنبال عطر و ادکلن اصل و اورجینال با مناسبترین قیمت باشید.

توضیحات تکمیلی

برند

Lalique

جنسیت

زنانه

حجم
رایحه

شیرین

طبع

گرم

نوع غلظت

پرفیوم

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.